neděle 14. února 2016

Xi Zi Hao - puerhové štěstí





Poslední dobou se nevěnuji puerhu, tak jako dříve. Není za tím nic jiného, než celá řada zklamání z ochutnávání... O dojmech z českých pokusů o archivování jsem se již také jednou zmiňoval. Dokonce ani během necelého měsíce v Číně jsem nenašel jeden jediný koláč, který by byl opravdu mňami a měl pro mě přijatelnou cenu.


Počítám, že se co se týče ceny tak tento koláč z proslavených míst (všimněte si také hezkého data lisování) a San Ho Tang produkce, bude další z těch "předražených". Polemiku o cenách nechme na jindy: teď jde o čaj.



Po dlouhé době jsem měl možnost ochutnat puerh, jedné z "módních" značek. Velká jména a slavné koláče mě nikdy nijak zvlášť nelákaly. V poslední době jsem si ale několikrát ověřil, že za jejich pověstí a slávou něco musí být....

Během sezení jsem si užíval silného pocitu z opravdového Gushu materiálu. I pocit v ústech a nádherná dochuť byly tak příjemné, že jsem si uvědomil jak dlouho jsem něco takového neměl na jazyku....

 Puerh má své kouzlo, které mě asi nikdy nepřestane přitahovat, ale kde v té záplavě najít "ten pravý" ? Já jsem se rozhodl, že zjistím proč jsou velká jména velká, protože jen podobné "sázky na jistotu" byly v poslední době opravdovým čajovým zážitkem...

Žádné komentáře:

Okomentovat